Jakie powinno być idealne logo?

  • Uproszczona forma połączona z wyraźnym przekazem
  • Bazowe i wspierające firmę / markę / instytucję itp.
  • Dobrze prezentujące się na każdym nośniku reklamowym i w każdym medium
  • Posiadające kilka wersji możliwego użycia, zależnie od nośnika i innych okoliczności
  • Nawiązujące do branży, ale wyróżniające się spośród logo firm z tego obszaru działalności

Etapy pracy nad znakiem firmowym

  • Rozmowa z Klientem na temat przeznaczenia logo. Uzyskanie informacji na temat preferowanych form, kolorów (jeśli Klient nie ma sprecyzowanych wymagań - proponujemy, doradzamy)
  • Przygotowanie 3 do 5 propozycji graficznych logo lub logotypu
  • Wprowadzenie ewentualnych korekt lub wersji dla wybranego projektu
  • Opracowanie funkcjonalnych wersji zatwierdzonego znaku
  • Przygotowanie dla ostatecznej wersji zestawu wszelkich plików potrzebnych do działań marketingowych (w tym tzw. Mała specyfikacja)
  • Według potrzeb - stworzenie Księgi Znaku
  • Według potrzeb - opracowanie Identyfikacji Wizualnej

Wybrane projekty logo

Znaki graficzne firmowe, logotypy

Przykładowe rewitalizacje logo

Zmieniają się preferencje klientów, kultura wizualna ulega przetworzeniom, firmy ewoluują. Dlatego czasem należy odświeżyć wizerunek logo. Dotyczy to w szczególności przypadków, kiedy logo było zaprojektowane w sposób nieprofesjonalny lub dawno temu. Ale nawet kiedy chcemy zachować ciągłość wizerunku firmy, można tak zrewitalizować logo, aby jego najistotniejsze elementy przekazu pozostawić, tworząc równocześnie ponadczasowe, nowoczesne logo.

rewitalizacja-logo-roj

Rewitalizacja logo

Roj

rewitalizacja-logo-piekarnia-cukiernia

Rewitalizacja logo

Piekarnia Cukiernia "U Janusza"

CHCESZ ZAMÓWIĆ LOGO LUB REWITALIZACJĘ ZNAKU FIRMOWEGO?

Przejdź do kontaktu - zadzwoń lub wyślij wiadomość.